عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس
سرخط خبرها

استقرار بیش از هزار صندوق دریافت فطریه در مشهد | مبالغ فطریه به نیازمندان اختصاص خواهد یافت

  • کد خبر: ۲۲۱۰۹۴
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
استقرار بیش از هزار صندوق دریافت فطریه در مشهد | مبالغ فطریه به نیازمندان اختصاص خواهد یافت
بیش از هزار صندوق و پایگاه دریافت فطریه و کفاره ماه رمضان از فردا، ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در سطح شهر مشهد برپا خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به احتمال زیاد اعلام عید سعید فطر در روز چهارشنبه، ۲۲ فروردین سال جاری، پایگاه‌ها و صندوق‌های دریافت زکات، فطریه و کفاره ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط مشهد راه‌اندازی خواهند شد.

جواد بهنام، رئیس اداره بهزیستی شهرستان مشهد، در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اعلام کرد: این اداره با همکاری ۱۸ مؤسسه خیریه و مراکز نگهداری از معلولان، اقدام به برپایی ایستگاه‌ها و صندوق‌های دریافت فطریه در سطح شهر مشهد خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۵۸۰ پایگاه دریافت فطریه در مشهد خواهیم داشت که ۸۰ پایگاه اطراف حرم مطهر رضوی و ۵۰۰ پایگاه نیز در سایر نقاط شهر مستقر خواهند شد.

رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: امسال در سراسر استان تعداد هزار و ۵۰۰ پایگاه دریافت فطریه خواهیم داشت که ۵۸۰ مورد آن در مشهد است.

وی ادامه داد: برای امسال بنا داریم مبالغ جمع‌آوری‌شده را بلافاصله و در پایان هر روز از تعطیلات عید فطر، به نیازمندان تحت پوشش برسانیم و به همین منظور، لیستی از نیازمندان واجد شرایط خود فراهم آورده و به محض وصول تمامی مبالغ، براساس یک برنامه مشخص این وجوهات به حساب مددجویان و خانوار ایشان واریز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->